Om oss

Storyn bakom Abditum

Vår affärsidé – och framförallt vårt kundlöfte, grundar sig i kunskap och erfarenheter vi fått genom olika kommunikationsprojekt vi deltagit i. Från direkta reklamkampanjer, produktioner med långsiktiga kommunikationslösningar till webbprojekt,. Genom att genomföra djupintervjuundersökningar har vi förstått kraften i en tydlig strategi för att lyfta hela företagets goodwill, och undvika kraften och kostander som kan uppkomma i badwill.

Vi har gemensamt vandrat genom projekt som exempelvis Bonanzas ekonomiutbildningsmaterial, informationskampanj om Östhammars kommun som alternativ slutförvaringsplats för kärnbränsle till lösningar för att lyfta Fortum Värmes kommunikativa uttryck eller varumärket Fibos digitala strategi och varumärke.

Detta har givit mängder med reflektioner och skapat insikt och behov av en tydlig och stark modell för att utveckla företag och organisationers goodwill.

Kraften i ett goodwill-arbete

Genom vår modell “Det Dolda Kapitalet” vill vi bidra med en effektiv metod som påvisar kraften i goodwill och dess hörnstenar. Vi vet att det för många ses som ett passivt övervärde, men det är så mycket mer – rätt hanterat är det grunden till affärsutveckling, där värdena blir tydliga och därmed kan utvecklas.

Vi älskar goodwill som begrepp – men bara när det är begripligt och alla involverade verkligen är med på resan. 

Så vår storyn går nu vidare – men nu utifrån en riktigt stark plattform att stå på och den vill vi gärna dela med oss av till dig.

Välkommen till Det Dolda Kapitalet® och Abditum.

Vi tar gärna en diskussion om ditt goodwill-värde, välkommen att kontakta oss!




Abditum AB

Kyrkogatan 35, Enköping

(Klara Hall)
Box 2012, 745 02 Enköping

Stefan Gårdh

Tel: 070-745 21 01

E-post: stefan.gardh@abditum.se

Rolf.B.Nilsson

Tel: 070-777 20 94

E-post: rolf.b.nilsson@abditum.se